بستن
ورود سریع
نمی تواند خالی باشد
بستن
تابلو اعلانات شما خالی است

در مورد داشتن حیوان خانگی چه می دانید؟

حیوان خانگی چیست؟

بسیاری از مردم یک حیوان را به عنوان یک همراه یا حیوان خانگی نگهداری می کنند. داشتن یک حیوان خانگی برای بازی و همراهی با شما می تواند سرگرم کننده باشد، اما مهم است که به یاد داشته باشید که مراقبت از حیوانات خانگی نیز کار سختی است.

اگر به درستی از حیوانات خانگی مراقبت نکنید، می تواند به حیوان آسیب برساند .شما می توانید از یک حیوان خانگی چیزهای زیادی یاد بگیرید و آنها می توانند همراهان بسیار دوست داشتنی باشند. اما شما باید برای مسئولیت مراقبت از حیوانات خانگی آماده باشید تا آنها بتوانند زندگی شادی داشته باشند.

چگونه می توانیم از حیوانات خانگی خود محافظت کنیم ؟

1. مطمئن شوید که حیوان خانگی خود را با غذاهای مناسب و مرغوب تغذیه می کنید.

2. اگر به آن نیاز دارند، هر روز حداقل نیم ساعت آنها را به پیاده روی ببرید.

3. تحقیق کنید به چه واکسن هایی نیاز دارند تا آنها را به موقع تهیه کنید.

4. محل زندگی آنها را تمیز و بهداشتی نگه دارید.

5. به طور منظم به دامپزشک مراجعه کنید.

6. با آنها بازی کنید.

7. مطمئن شوید که سرپناه خوب و راحتی دارند.

8. آنها را به عنوان عضوی از خانواده خود دوست داشته باشید.

چه حیواناتی حیوانات خانگی هستند؟

رایج ترین حیواناتی که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می شوند گربه، سگ، خرگوش، همستر، پرندگان و ماهی قرمز هستند.

برخی از مردم مارها و برخی از انواع حشرات را به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنند، اما کمتر رایج است.

مراقبت از حیوانات خانگی

چند دستورالعمل اساسی برای مراقبت از حیوانات خانگی وجود دارد. اولین مورد این است که ابتدا باید در مورد چیزهایی که حیوان خانگی شما داشتن یک زندگی خوب و راحت به آن نیاز دارد، تحقیق کنید.

همه حیوانات خانگی به زمان، پول و عشق نیاز دارند، بنابراین مطمئن باشید که برای مدت طولانی می توانید از آنها نگهداری کنید.

مطمئن شوید که در روز زمان کافی برای مراقبت از حیوانات خانگی خواهید داشت و همچنین مطمئن شوید که می توانید خانه ای امن برای حیوان خانگی جدید خود فراهم کنید. و حیوان خانگی را انتخاب کنید که مناسب سبک زندگی شما باشد.

به عنوان مثال، سگ ها به فضای زیادی برای پرسه زدن نیاز دارند، اگر زمان زیادی را به تنهایی بگذرانند احساس تنهایی می کنند و به ورزش زیادی نیاز دارند، بنابراین باید بتوانید هر روز آنها را برای چند پیاده روی طولانی بیرون ببرید.

آنچه که بسیار مهم است این است که مطمئن شوید حیوان خانگی شما رژیم غذایی مناسب و آب قابل شرب و جایی مناسب برای زندگی داشته باشد، از حیوانات دیگر به دور نگه داشته شود و به آنها فضایی داده شود تا زندگی مناسبی داشته باشند.

چگونه از سگ مراقبت کنیم

سگ‌ها شاید بیشترین نگهداری را در بین تمام حیوانات خانگی داشته باشند، زیرا آنها بزرگ هستند و به فضا و ورزش زیادی نیاز دارند. آنها همچنین نگهداری از آنها می تواند بسیار هزینه بر باشد، بنابراین ابتدا بودجه ای را برای تمام هزینه های مربوط به داشتن سگ محاسبه کنید.

اولین باری که سگ جدید خود را به خانه می آورید، باید مطمئن شوید که آنها می توانند در منطقه خاصی از خانه بخوابند و استراحت می کنند. همچنین باید خانه خود طوری تنظیم کنید که هر چیزی که ممکن است به سگ شما آسیب برساند از دسترس خارج شود. این شامل باغ شما نیز می شود. بررسی کنید که هیچ گیاهی در باغ شما وجود نداشته باشد که به سگ شما آسیب برساند.

ممکن است کمی طول بکشد تا سگ به یک محیط جدید عادت کند، بنابراین ممکن است بخواهید در ابتدا آن را فقط به بودن در چند اتاق محدود کنید.

این تمرین بسیار مهم را به خاطر بسپارید! روتین ها واقعاً به سگ کمک می‌کنند تا در خانه خود احساس امنیت کند، بنابراین سعی کنید مطمئن شوید که سگ خود را هر روز در یک زمان خاص برای پیاده‌روی بیرون می‌برید.

درست مانند انسان ها، سگ ها نیز ، باید واکسن بزنند. با دامپزشک خود مشورت کنید که سگ شما به کدام یک نیاز دارد.

برای موفقیت در زندگی با یک سگ، باید به فکر آموزش آن باشید. آموزشگاه‌های سگ‌های زیادی وجود دارد، و شما باید از روش‌های مبتنی بر پاداش مثبت برای کمک به آموزش توالت و یادگیری رفتار صحیح در موقعیت‌های اجتماعی استفاده کنید.

چگونه از گربه مراقبت کنیم

گربه‌ها به ‌عنوان موجودات باهوش و مستقلی شناخته می‌شوند که به فضای زیادی برای احساس رضایت نیاز دارند. مانند همه حیوانات خانگی، آنها برای رشد واقعی به آموزش و عشق نیاز دارند.

چگونه از خرگوش مراقبت کنیم

خرگوش ها یک همراه سرگرم کننده هستند، به خصوص زمانی که خوشحال هستند و به همه جا می پرند. آنها اولین حیوان خانگی خوبی برای یک خانواده هستند زیرا کوچکتر از سگ هستند و به اندازه گربه ها به فضای زیادی نیاز ندارند. با این حال، آنها می توانند سر و صدای زیادی ایجاد کنند.

نحوه مراقبت از همستر

از آنجایی که همسترها کوچک و نسبتا اقتصادی هستند، بسیاری از خانواده ها آنها را به عنوان اولین حیوان خانگی انتخاب می کنند تا به کودکان خردسال در مورد نحوه مراقبت از حیوانات آموزش دهند.

چگونه از ماهی قرمز مراقبت کنیم

برخی از افراد داشتن یک ماهی قرمز خانگی را به داشتن برخی گیاهان آپارتمانی تشبیه می کنند، زیرا آنها را نمی توان به عنوان همدم برای انسان دید زیرا به هیچ وجه با هم تعامل ندارند. با این حال، اگر نگران آوردن حیوان خانگی به خانه خود هستید، اما هنوز فکر می‌کنید مهم است که به فرزندان خود در مورد مسئولیت مراقبت از چیز دیگری آموزش دهید، ماهی قرمز ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

زیستگاه حیوانات خانگی

هر حیوان خانگی ای که تصمیم به نگهداری از آن می گیرید، چیزی را که در مراقبت از حیوانات خانگی واقعاً مهمست این است که مطمئن شوید مکان  مناسبی برای زندگی آنها دارید که در آن احساس امنیت و راحتی کنند.

از کجا می توانم در مورد مراقبت از حیوانات خانگی بیشتر بیاموزم؟

کودکان خردسال اغلب در مورد ایده داشتن یک حیوان خانگی بسیار هیجان زده هستند، اما مهم است که همه چیز در مورد مراقبت از حیوانات خانگی نیز به آنها آموزش داده شود. در این ضمینه می توانید از یک مربی حیوانات خانگی کمک بگیرید.

اشتراک گذاری:

دیدگاه های پست

دیدگاهی موجود نیست!

دیدگاه خود را بگذارید